پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
کد خبر: 1172214
۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲
روشن

حوزه/ کلینیک مشاوره و روان‌شناسی راه زندگی(رز) با همکاری کمیته امداد و کتابخانه های استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کلینیک مشاوره و روان‌شناسی راه زندگی(رز سفید) امروز با حضور عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، حیدر راهب، مدیر کل کتابخانه های استان و جمعی از مدیران و کارشناسان دو دستگاه در محل کتابخانه عمومی خلیج فارس افتتاح شد.

عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای عملیاتی‌شدن تفاهم‌نامه کمیته امداد با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مرکز تخصصی ارائه خدمات مشاوره شرکت رز سفید در کتابخانه‌ خلیج فارس واقع در منطقه دواس شهرستان بوشهر راه‌اندازی شد.

روشن در ادامه افزود: خدمات مشاوره‌ای ارائه شده در این مرکز شامل مشاوره تحصیلی، مشاوره پیش و پس از ازدواج، حل تعارضات و اختلافات زناشویی، مشاوره‌های گروهی، گارگاه‌های آموزش‌های پیشگیرانه و انجام آزمون‌های روان‌سنجی و سایر خدمات در حوزه روانشناسی و مشاوره است.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر ظرفیت خوبی در کتابخانه‌های عمومی سراسر استان وجود دارد که می‌تواند برای دسترسی مردم به حوزه خدمات فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

روشن خاطرنشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه در گام‌های بعدی ارائه خدمات مشاوره در سایر کتابخانه‌ها به ویژه مناطق کم برخوردار عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha